One Story

/Annyeong Chingu\




   Kei , aku baru tahu Sung Jae hensem . HAHA . 
  
             Pffft , akhirnya ...... Exam aku --' . Dah abis . Tinggal sekolah agama je belum. Sebab minggu selepas  cuti baru exam . Kyaaaaaaa , nasib baik . Klau tk , aku tk dpat fangirrling lah jawabnya . HOHO . Eh , aku dah jadi Melody dah skrang ni . TRUE MELODY aw . Erggh , Minhyuk *speechless* .  Cumel gila . Vision grup tuh wehh . Scandal baru aku , banyak madu ._. . tak suka ! HARHAR.

             Irresistible Lips . Eh , betul ke ? Ah lantak :p . Aku benci . Pompuan gedik uh , main kayu tiga dengan Minhyuk .  


Aku tak sangka MV dia >< . ASDFGHJKL , ahhh tak suka ! tapi apa-apa pun dia daebak dalam tuh . Cumelll *faint* .  Kei, aku  ada scandal baru yg ke 5 . HAHA , -.-'Kelima weiii ..Teruknya aku relationship :p . 


         Btw , tadi aku ulangkaji Science . Food Preservation . Ahh , aku bab tu yg lemah ? Ayoyo , smpai nak ingat cara-cara preservation pun tk boleh . Macam mana nak ingat , minda asyik teringat dekat BTOB je . Alih -alih Minhyuk je aku boleh ingat . LOL . Masa study , aku conteng buku nota aku dengan tulis 'Born To Beat' sebesar yg boleh . See , teruk an ? Patut Sains aku asyik dpat 'BOLEH' je . //pepaham jelah 'boleh' tu apa. Sains aku lemah skit , dlam family aku , akulah paling lemah Sains . Entah gen mana aku ikut . HAHA
  
   Korang tgok tk SEINDAH SAKURA ? Wohooo ~ Fahrin comel . LOL . Aku suka tgok walaupun tk suka percintaan guru dan anak murid ._. So , sbab tu lagu blog ni dah tukar . Korang tahu tahu je lah kei ? Aku suka pulak lagu Mafa ft Ronnie OIM ni . 
   Okeilah chingu , we stop the story here . Ppyong !


Lots a love ,
Park Hyun Ji

No comments: