I Wannna Wishlist



/Annyeong chingu's\





Cute ? Yeah ! He the awesome ^^


  Yay , aku hapdet lagi . HAHA , kecoh je . Anyway , selamat bersekolah gais ! ._.  Aku tahu mesti ramai yg tak boleh nak terima kenyataan kan yg kita dah pun sekolah . Ahh , so and me . Aku pun sama . Aku masih lagi tak dpat terima takdir itu . LOL . Tapi , aku rasa semua dah dpat terima 'takdir' tu pun kan ? Yelah , dah 2 hari sekolah . Takkan tk dpat lagi ? Teruk sungguh mu ni . 


      Keii , stop pasal sekolah . 
  
  Aku tak sekolah agama ni . //sebab tu boleh hapdet . Rasa pening pening bila berjalan , so aku pun tk pergilah . hikhik .  Jangan ingat aku ponteng , klau tak aku tembak  *bo0m!*
Ah , apa apa jelah . Eh , tadi aku tengok Endless Love . Yah ! Apasal aku lambat tgok ? Best gila citer tuh . Tpi yg tak bestnya dah tamat dah citer tu and hero dengan heroin dia mati . *o* . 
   Aku macam pffttt , apasal pelakon utamanya mampus ? Arhh , aku nak Endless Love 2 boleh ? Luls , mcam boleh . Hero dengan heroin dia dah mati nak buat sambungan ah ? ;p
Apa nak buat sambungan dekat syurga ke ? HAHA //joke joke


Yeah , SM TOWN Live Tour dkat Taiwan ? Omo ! Lu Han aku asyik berkepit dengan 'adik' dia je . HAHA , aku tak tahu klau dia atau 'adik' dia yg asyik berkepit . //jeles ++ 
Aku jelly dengan Hunnie . Dia rapat sesssangat dengan Lu Han . Aishhh , Sehun . Pulangkan Lu Han dekat aku . Cehh , berangan . ;p . 
   Sooyoung pun tk ketinggalan aku fangirrling semalam :3 huahahaha . Dia comellah . Lagi lagi dengan rambut dia . Awww , aku nak peluk diaaaaaaaaaa . Sooyoung rajin buat fan-service dkat Taiwan . Kalau dekat pentas dia nmpak ada org nak take a pic . Dia mesti 'stop' kejap menyanyi and buat dorky peace dekat kamera yg tangkap uh .  Kyaaaaaa , aku nak berada dekat Taiwan lah sekarang ni pulak . //ngengada Tapi buat apa ? dah habis dah pun . HAHA 





Cuba tgok vid ni . Kyeoptaa TTS and EXO ^-^ . Actually , aku nak tunjuk satu video ni . Tak de sub punya . Tapi dah kene delete dengan tuannya . Mianhae ~ Aku tk boleh buat apa . Dalam video tu D.O nyaris jatuh . Tapi nasib baik tak . Kalau takk . Ehrghh , eden tak boleh maafkan pihak Taiwan ._. Kalau dalam ni , tk tahu lah ada ketidak part D.O hampirrr nak jatuh tu . Aku tk tgok bcause baru  semalam aku tgok video tu. Pastu masa nak post tgok tgok tak de. So , aku check balik utube . But , its truee . Dia dah deleteee . Jadi , aku rembat je lah vid atas ni . Aku tk pilih fancam sebab video quality dia kurengg . (: , bergegar sana bergegar sini . HAHA .  
 Btw , Tiffany agak 'over' skit kali ni . HARHAR . But , she still cute anyway ~  Baby Lulu aku lagilahhh . Kyeoptaa foreverrrrrr ! Korang tgoklah . Layan diri . 


   Hermm , sampai sni je kei entrynya .  And , aku tak sabar nak tunggu 14th June ni ! Ma boyfriend comeback !! Ouuuhh ya , maybe ni entry terakhir aku . Maybe ? HAHA , aku tk tahu lagi . Actually merancang nak hiatus selama yg boleh . Yelah , UPSR 2 bulan je lagi . Tpi aku ........... ? Still the same one . MALAS . Anway doakan aku supaya berjaya ye gais . Amin ya rabbal al-amin. Thanks , appreciate it ^^ FIGHTING ! 
    p/s buat anda ; saya akan hiatus mula dari sekarang . So , kalau nak suruh balas balik kunjungan awk di cbox saya . Saya betul betul minta maaf . Saya tidak dpat membuatnya . Selepas tamat semuanya nnti . Insyaallah , i do it . Sama juga dengan yg minta xchange link . Saya tk dpat buat . Mianhae . I'm totally regret it . Dan sesungguhnya yg baik itu dtgnya dari Allah , manakala yg buruk dtg dari saya .. Oleh itu ,  maafkan saya kalau ada terkasar bahasa dengan awk smua .  Sekian dari saya . Wassalam .
panjang juga ye . HAHA . //abaikan --'



No comments: