Segmen ; Jom Kenali Kpop Bloggers

/Annyeong chingu's\









Mianhae sbab lambat post . Keke ^v^ saya dlam proses hiatus . Tu lambat . Mianhae lagi sekali ye unnie . HAHA .

 Anyway , korang pun join lha ye . Siapa yg memegang jawatan sebagai kpoppers tu . Hehe .
Best tau  soalan segmen kali ni . So , better korang join je . Tak payah tunggu kene tag .
. Eh , ckap pasal tag . Saya join ni sebab kene tag jugak . LOL . Saya jadi mangsa tag oleh tk lain tk bukan oleh twin Nina saya and chingu's saya iaitu MissSquirrel dan Sooyeolnie
Gomawo yaa . (;

   Jyeahh , klau korang nk join just click banner pink meletup tu . 

Okei lah tanpa membuang masa , jom kita mulakan !






Syarat-syarat ;

 Warganegara Malaysia.
 Mempunyai BLOG dan akaun FACEBOOK.
 Wajib follow blog Atin & Atiqah*untuk mengetahui perkembangan segmen ni.
 Like fanpage Atiqah SINI

Cara menyertai ;
 Buat entry bertajuk "Segmen: Jom Kenali KPOP Bloggers".
 Letak banner segmen di atas dalam entry tersebut dan linkkan ke entry ni.
 Jawab semua yang akan diberikan bawah ini.
 Tinggalkan link penyertaan di ruangan komen entry ni *di CBOX atau tempat lain tidak akan dilayan.
 *Sekiranya anda join Segmen ini dari blog Atiqah, tinggalkan link entry anda di sana.
 Tag 3 orang rakan blogger dan pastikan mereka tahu.
 Tarikh tutup: (sebelum puasa)




Soalan berserta jawapan

 Group KPOP pertama yg korang minat ?
  --- Pertama minat ? Ermm , SS501 . Pertama kenal diaorang jga smpai Youngie bleh jdi Jungminnie . haha .


 Lagu KPOP kegemaran korang ? State 2 reasons .
  ---  Real Story by Infinite . Sebab ? Because lagu tu ada makna yg mendalam buat saya . And , melody dia yg menenangkan ;)


 Siapa ultimate bias korang ? Seorang sahaja  . Tidak boleh lebih .
 ---  Mmg sorang je pun adanya HAHA , and he is Namu .~


 K-Drama & Variety Show kegemaran korang ?
 ---  [Kdrama] King 2 Hearts , BOF , Secret Garden , Glory Jane , Heartstrings  , Dream High2 , Princess Hours & Playfull Kiss .


--- [Variety Show] Running Man , Ranking King , Sesame Player INFINITE & B1A4 , WGM . W Academy Boyfriend .


 Blog fanfiction manakah pilihan korang ?
 --- Unnie Nafaa , Unnie Nana , Unnie Na'na , Unnie Jojo


 Adakah bias korang antara yang paling smart & seksi . Tunjukkan gambar tersebut. Banyak pun tak pe .
--- Boleh tunjuk tpi ada satu syarat . ! Korang jangan terpikat ! Stay with yours .~~


Jangan tenung lama lama weii

 Jika anda seorang kpoppers . Masukkan photo barang / koleksi kpop korang.
 --- Barang ada tu ada but saya masukkan gambar yg terbaru je lah eh . Malas nk susun pastu take pic hehe . -Peace (Y)-









Done ! Tagged pulak .
Ermm , saya nk tag -Irah , Aina dan Mrs MyungYeol -

Adios .

4 comments:

Atin Tory said...

Thanks for join segmen ni :D

Nurul AtiQah said...

Thanks for join :)
btw namu tu ex-bias unnie..ngee :)

Ledlykey said...

Thanks tag unnie ye ! :D

Park Hyun Ji said...

@Atin Tory ; Welcome ^v^

@Nurul Atiqah ; Wc ~ Ehh ye ke . Alah .. Unnie Tiqah ex wife Namu dlu . Tsk T_T . Hehe

@Ledlykey ; No probs ~ But , saya bukan unnie . Aina lah unnie . Saya dongsaeng