Worst .


Tumblr_lkngh04xjk1qdphnvo1_500_large
That's feeling ._. I  know the presence . HAHAHA .

   Wait first sekali jangan sesekali tanya klau aku copy unnie Nafaa pnya template ya . Segala kode dalam blog ni hak milik eden . Sekali lagi aku ulang . HAK MILIK AKU . Aku godek pak cik google untuk bagi pecahkan sidebar tu dengan body . Puas hati jumpa pun tutonya . *smile* Dan klau korang nmpak persamaan , bukan makna aku curi kode dan bukak ctrl+u tu . Aku just godek kode and sambung sambungkan dia sana sini . Pening keh kepala aku semalam . Hargai sikit air tangan eden ni , walaupun tak berapo lawoonya . lewls ._.

      Cerita lain ,
result UPSR eden tak seperti yang diharapkan . lols , memang taklah 5A's . Tiap hari bkak fbee je , tak pernah tutup . Waktu UPSR pun sempat lagi . HAHA , itulah aku . --' Tapi Alhamdullilah ,A's adalah jgak .
Masa ambil result , aku tak menangis pun . HAHA , wth -.- members-ii aku semua meraung menangis . Aku dengan Nina je tak nangis . Sebab kitaorang tahu yg kitaorang tak dpat 5A klau dah asyik menghadap laptop memanjang . hekhek . Tapi kalau dapat pun , syukur ke hadrat illahi . So , sesiapa yang student's 6 tahun ni . Yang tak dpat result seperti yg diharapkan . Jangan lah muncung sedepa , cuba lagi masa hadapan dan jangan pernah berputus asa . Sesungguhnya Allah bersama dengan orang bersabar *wink wink*

  Sejujurnya aku pun rasa kecewa . Tapi tak ada banyak sangat , sebab semuanya ketentuan Tuhan ;~; Yang kecewanya adalah sebab sudah mengecewakan ibu bapa eden . Kyaaaaa  //.  ,  .\\  Saya minta maaf , sila ampunkan anak mu yang seorang ni . #serius . hehe .





Sejak dua menjak ni , aku makin sayang dekat Jes-chan . Kyo-chan pun sama . Kyo-chan forever macam perempuan . Aku jealous gila . HAHA . Semalam aku jumpa gambar Jes-chan , Kyo-chan dengan Shin-chan . Eh , bukan shin chan yang kartun tu tau . Adalah seorang manusia ni . hehe . Dia orang bertiga tengah lepak . ;~; Comel gilaaaaaaa , gelak sana gelak sini . Aku teringin ada geng macam tu . Happening sakan beb. Then , ada satu video ni . Ada fans rakam diaorang lepak dekat cafe . 

Kyo-chan nampak dulu ,pastu dia pergi buat peace (Y) dekat fans punya camera tu . Aku dah nak mati dah rasanya .Babeng comel . Lepas tu , Shin dengan Jes pun perasan . Lambai lah dia org bertiga dekat kamera tu . Lambai lambai punya lambai , tak lama pastu diaorang blah . lolol . Cara dia orang bertiga blah pun aku rasa comel sesangat . Penuh dengan style ;~; HAHA . Tak lama baru aku sedar , pakaian dia orang bertiga comel jugakk . lol . Aku dah kena rasuk dengan dia orang sebab tu boleh kata semuanya comel . HAHAHA . #hatersgonnahate-.-

                  Aku desperate nak tukar storyline ff's aku . WTH , tak publish pun ada hati nak kecoh . lol .

    Aku harap movie SBK tu ada jual dekat Malaysia. I really hope it . Jebal . Rindu dengan Haru-chan dan Mi-chan . Jeli dengan kecantikan dia orang . Tadi aku buat siasatan . lol . Cari ranking BKLY . Aku dapat tahu Ho-chan paling selalu dapat ranking last . Ohmaiigucci -.- i dont believe it . Macam mana dia boleh jatuh turun .
Mungkin dia curi cinta Haru daripada Shin agaknya . HAHA .

Sebelum aku bongkarkan lebih banyak rahsia lagi . Aku stop sini dulu . Adios .


Blockqoute aku memboringkan . Oh yaa , Chiinen Yuri ! I misseu ;~; 


No comments: